Thursday, October 22, 2009

La Agârbiciu

In cautarea de noi teritorii pentru fotografiat, am poposit si pe la Agarbiciu, un sat aflat langa Capusu-Mare (cum vii dinspre Oradea pe partea dreapta, opus drumului spre Aghires). Probabil cel mai interesant aspect al calatoriei a fost faptul ca peisajul era partial acoperit de zapada, din cauza "vremii" de octombrie.

Zona este de tip submontan, de aici incepand Muntii Gilaului (drumul pe care am fost, ducea mai departe spre Rasca). Cel mai bine se vede in panorama finala cum sta treaba.


Apropo, nu va asteptati ca postul sa fie de tip articol structurat cu incipit, body si final. Am facut destule in liceu. Aici imi exprim gandurile (de unde si chestia cu AndrewB's BLOG) intr-o maniera directa si liniara.

Mergand mai sus pe deal, am avut surpriza sa constat ca peisajul era alb, similar cu luna februarie cand zapezile incep sa se topeasca. Desigur, pomii verzi dadeau impresia de alt anotimp. Ca sa nu vorbim si de cerul innorat si ocazionalele raze de soare... Cineva mi-a zis odata o vorba: "Fiecare anotimp este special". Aici, in pixelii astia avem dovada ca toamna este, intr-adevar, speciala.

Panoramele, prin definite, sunt facute sa nu incapa intr-un blog. Asadar, nu ma injurati cei care nu aveti widescreen, ca un pic de overflow nu strica. Ce se vede la stanga, peste deal, este E60, iar la dreapta sunt Muntii Gilaului (un fragment). Si, cam la jumatatea panoramei este drumul pe care am venit.








No comments:

Post a Comment