Friday, January 15, 2010

Sesiune?

Din ciclul: E greu sa gasesti un mix bun.

FP+BMC/AC sau (ALG+ANL)mod BMC? , maine incepe oficial sesiunea!!111!1!111!1one -> 5 examene in 3 saptamani cu stive, maturi si First Order Predicate Logic!!1!11!11 C'est une situation sans espoir.

Sper ca dupa sesiune sa ies la facut de poze ca deja ma tampesc efectiv in casa asta. sa mai dau pe afara la facut de poze, caci m-am plictisit de atata 010110110110 si FFh. Capu' meu este ceva de genu:

mov ah,09h
mov dx,offset ent
int 21h
mov ah,09h
mov dx,offset msg2
int 21h
mov ah,09h
mov dx,offset ent
int 21h
[...] Si algebra.

Ca tot incepu anu asa brusc, mi-am propus niste rezolutii:

1) Sa continui seria cu Romania in HDR / Hills of Romania
2) Sa fac un calendar pe 2011 (sigur nu il termin, dar asa ca si Concept merge)
3) Sa ma ocup de grupul http://romanianature.deviantart.com/

Sper sa respect 1). 3) sigur. 2) pending - poate cand e soare.

Asadar, pana pe 7, se da liber la carte.

endif. Am zis!!!

No comments:

Post a Comment