Saturday, September 12, 2009

La Leghia

Se spune ca: "Life is a journey not a destination." In cazul meu, "Leghia was a journey, not a destination". Avand mult (a se citi FOARTE MULT) timp liber, m-am gandit sa merg in zona Leghia-Aghires-Paniceni sa fac niste poze acum, la inceput de septembrie. Timingul a fost destul de rau intrucat am prins una din zilele alea cu frig de la inceputul toamnei (restul zilelor fiind undeva intre 25 grade si 15 grade).



Cam asa arata locul dintr-o panorama de 4 poze. In dreapta se vede satul Leghia. Vremea era destul de urata, motiv pentru care panorama nu este una prea grozava.




Un close-up al panoramei. In dreapta se vede o parte din sat.



Mai departe am mers inspre Paniceni, un sat ce se fla pe E60 (cei care merg spre Huedin sau Oradea mai mult ca sigur ca trec prin el). Iarasi, poza nu a iesit prea bine din cauza vremii.



La intoarcere spre casa, am oprit putin in camp, pentru a fotografia soseaua. In stanga se ajunge la Cluj iar la dreapta se ajunge spre Oradea.



Tot la intoarcere, am ocolit un pic mergand pe drumul spre Vistea. Once again, vremea nu a fost cu noi si pozele au iesit cum au iesit... Si cu aceste poze se incheie postul.

No comments:

Post a Comment