Saturday, July 11, 2009

Cum mi-am petrecut sfârşitul liceului

Oricat de apocaliptic ar suna titlul, sfarsitul liceului nu e o apocalipsa [cel putin pentru mine]. E numai finalul unei etape foarte importante din viata unui om, o etapa care contribuie in proportie 78% la formarea sa.

Eu mi-am petrecut sfarsitul acestei etape la munte. La Baisoara mai precis, unde o persoana foarte foarte amabila ne-a lasat pe mine si pe colegi sa "dam frau liber constiintei dionisiace" si sa ardem variante. Cred ca a fost singura data cand ne-am adunat 95% din clasa undeva [altundeva decat in Marty]. Si cred ca a fost singura data cand nu am fost stresati de scoala, examene, profi.

Mai jos, sunt cateva poze care descriu, in pixeli, cat de happy eram noi toti:




In calitate de absolvent al clasei XII-A din CNER, ABucin out.

No comments:

Post a Comment